En side med kreative tiltag - nogle gange flere end andre. Men da jeg er meget alsidig indenfor det kreative - findes der måske også noget der kan inspirere dig :) Jeg strikker, hækler, fletter tasker, hækler med dåseclips, filter, laver kort, smykkker, leger med fimo og perler, laver kort - og mange andre ting. Noget er en døgnflue, og droppes igen - noget bliver til varige og elskede hobbyer :)
søndag den 22. juli 2012
Nårh ja - jeg har da rigtig meget af det jeg har lavet før i tiden liggende her
http://www.123hjemmeside.dk/Design-by-mini
Hvis du gider kigge forbi, skriv gerne i gæstebogen ;)
Jeg ligger ikke så meget mere op på den side, for så skal jeg til at tilkøbe ekstra plads - hmmmmmmm - så kommer det hellere på her.
Men derfor er der da ingen der skal snydes for muligheden for at kigge hvad jeg har rodet med før i tiden - ikke småting :) - når jeg selv nævner det :p
lørdag den 21. juli 2012
Hvordan gør man nr. 1 .........
Ja, jeg er på flere håndarbejdsfora, og er normalt glad for det - og vil normalt gerne dele ud hvordan jeg gør.
Men nu har jeg et par gange været udsat for - at man ikke kommentere mit arbejde - men - bare skriver: Hvordan gør du? - billeder tak.....
Øhhhhh - what, det er da slet ikke sikket jeg vil dele med dig trunte - så nu ligger jeg det her, og så linker jeg de steder jeg vil dele, og så kan tanterne jeg ikke gider dele med, selv se om de kan finde mig :)
Min egen lille personlige hævnplan ;)
Så her er afsnit 1
Sådan samler man dåseclips - til armbån eller taskerem - bær over med mig, jeg har kun 2 hænder, og kunne ikke både holde og fotografere......
Billede 1:
Et "led" består af 4 dåseclips
Billede 2:
Klip med en bidetang i den tynde bue af dåseclipsene
Billede 3:
Så er det bare at lege "hønseringe" men det er den brede del af den næste clips der trækkes ind, sådan fortsætter man.....
Billede 4:
fortsætter....
Billede 5:
fortsætter......
Billede 6:
fortsætter......
Billede 7:
Og når man syntes det er langt nok trækker men en ring og så er det - bare det ;)
Spørg gerne hvis der er noget du er i tvivl om :)
skal jeg ige vise - det blev - tataaaaaa - et armbånd :D
Billede 2:
Klip med en bidetang i den tynde bue af dåseclipsene
Billede 3:
Så er det bare at lege "hønseringe" men det er den brede del af den næste clips der trækkes ind, sådan fortsætter man.....
Billede 4:
fortsætter....
Billede 5:
fortsætter......
Billede 6:
fortsætter......
Billede 7:
Og når man syntes det er langt nok trækker men en ring og så er det - bare det ;)
Spørg gerne hvis der er noget du er i tvivl om :)
skal jeg ige vise - det blev - tataaaaaa - et armbånd :D
Flettet taske, halskæder af clips og papir og hæklede kager :)
Jeg lover mig selv gang på gang at jeg skal til at være lidt mere flittig her inde - for jeg har fået lavet en masse på det sidste - men vælger så kun at vise det jeg har nået i ferien :)
Jeg fik flettet en taske, jeg er vild med farverne, og jeg takker den venlige sjæl der tænkte på mig efter the'en var drukket :)
Men også en anden taske er blevet ændret - den havde lagt et stykke tid, jeg vidste ikke rigtig med hank - men selvfølgelig en sølvtaske skal da have hank af dåseclips :)
Når vi er på tur i sommerlandet er jeg altid på kig efter nye ideer - dette fandt jeg også i år - så nu står det hele i foldninens tegn, papirclips og pænt papir - og vupsi - de flotteste kæder - her er brugt gamle poskort, scrappapir, theposer og hvad jeg nu havde - men indtil vidre er der kommet 6 kæder til. Husk nu at cheke om clipsene er nikkelfrie ;)
Og de er da ret flotte på :D, ikke alle på en gang - men 3 stk. i pastelfarver.
Som rosinen i pølseenden 3 hæklede kager, de skal bruges til en værtindegave - hun har selv ønsket dem, da hun har en gammel osteklokke på fod hvor de skal placeres - men her må I nøjs med at se dem på mit ny indkøbte muffinsstativ.
Så må vi tage alt det andet senere - overvejer også at lave en lille beskrivelse af halskæderne - men ved ikke om det vil fungere - så vi får se.
Men også en anden taske er blevet ændret - den havde lagt et stykke tid, jeg vidste ikke rigtig med hank - men selvfølgelig en sølvtaske skal da have hank af dåseclips :)
Når vi er på tur i sommerlandet er jeg altid på kig efter nye ideer - dette fandt jeg også i år - så nu står det hele i foldninens tegn, papirclips og pænt papir - og vupsi - de flotteste kæder - her er brugt gamle poskort, scrappapir, theposer og hvad jeg nu havde - men indtil vidre er der kommet 6 kæder til. Husk nu at cheke om clipsene er nikkelfrie ;)
Og de er da ret flotte på :D, ikke alle på en gang - men 3 stk. i pastelfarver.
Som rosinen i pølseenden 3 hæklede kager, de skal bruges til en værtindegave - hun har selv ønsket dem, da hun har en gammel osteklokke på fod hvor de skal placeres - men her må I nøjs med at se dem på mit ny indkøbte muffinsstativ.
Så må vi tage alt det andet senere - overvejer også at lave en lille beskrivelse af halskæderne - men ved ikke om det vil fungere - så vi får se.
Etiketter:
flettede tasker,
flettet,
halskæder,
hæklede kager,
hæklet,
papir,
papirclips
tirsdag den 20. marts 2012
tirsdag den 19. juli 2011
torsdag den 14. juli 2011
Abonner på:
Opslag (Atom)