lørdag den 21. juli 2012

Flettet taske, halskæder af clips og papir og hæklede kager :)

Jeg lover mig selv gang på gang at jeg skal til at være lidt mere flittig her inde - for jeg har fået lavet en masse på det sidste - men vælger så kun at vise det jeg har nået i ferien :) Jeg fik flettet en taske, jeg er vild med farverne, og jeg takker den venlige sjæl der tænkte på mig efter the'en var drukket :) Photobucket Men også en anden taske er blevet ændret - den havde lagt et stykke tid, jeg vidste ikke rigtig med hank - men selvfølgelig en sølvtaske skal da have hank af dåseclips :) Photobucket Når vi er på tur i sommerlandet er jeg altid på kig efter nye ideer - dette fandt jeg også i år - så nu står det hele i foldninens tegn, papirclips og pænt papir - og vupsi - de flotteste kæder - her er brugt gamle poskort, scrappapir, theposer og hvad jeg nu havde - men indtil vidre er der kommet 6 kæder til. Husk nu at cheke om clipsene er nikkelfrie ;) Photobucket Photobucket Photobucket Og de er da ret flotte på :D, ikke alle på en gang - men 3 stk. i pastelfarver. Photobucket Som rosinen i pølseenden 3 hæklede kager, de skal bruges til en værtindegave - hun har selv ønsket dem, da hun har en gammel osteklokke på fod hvor de skal placeres - men her må I nøjs med at se dem på mit ny indkøbte muffinsstativ. Photobucket Så må vi tage alt det andet senere - overvejer også at lave en lille beskrivelse af halskæderne - men ved ikke om det vil fungere - så vi får se.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar