onsdag den 25. juli 2012

Latyrus og hæklede ugler....

Latyrus (ærtelomster) har vi bare så mange af i haven - så der hentes den ene buket efter den anden, vi har slet ikke sået nogen de sidste 3-4 år, så det er selvsåede der kommer igen, igen og igen........ Men det gør bestemt ikke noget, da det er en af mine favorit blomster Photobucket Samtidig har jeg fået ugler på hjernen, ja - jeg er vild med ugler, hvis nogen er i tvivl - men lige nu nørkler jeg med disse - skal op og hænge på min troldegren - eller måske som ranke, eller som uro med 2-3 stykker over hinanden - hmmmmm - ideer er der nok af, så må jeg bare huske at få skrevet opskriften ned - ellers glemmer jeg den nok igen :), med de ideer der myldre rundt, så skal jeg vist bruge mange... Photobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar